І. Складіть і запишіть роздум «Чи є праця джерелом справжньої радості?» Сформулюйте тезу,
наведіть два-три переконливі докази, які найкраще аргументуватимуть ваші
міркування. Проілюструйте ваші думки посиланнями на приклади з художньої
літератури (укажіть проблему, порушену письменником, назву твору, назвіть
художній образ, який допомагає розкрити проблему, наведіть цитату із твору
тощо), історичні факти або випадки з життя. Не переказуйте зміст, не давайте
повної характеристики образів. Сформулюйте висновки
ІІ. Чітко й лаконічно дайте
відповідь на запитання.
1. Що ви знаєте про письмо й оформлення творів козацької доби?
2. Доведіть, або спростуйте думку: «Жартувати слід для того, щоб
здійснювати серйозні справи» (Арістотель).
ІІІ. Дайте визначення.
Поема – це ...
ІV. Проаналізуйте
поетичний твір.
...Страшний мисливець вийде знов на лови.
В єдину сітку всіх птахів згребе.
Раби – це нація,
котра не має Слова.
Тому й не зможе захистить себе (Оксана Пахльовська).
V. Назвіть рядок, у якому
є слова, що не змінюються.
А город,
сад, алея;
Б огірковий,
батьків, різнобарвний;
В садити,
зростати, навчатися;
Г хороше,
по-латині, завжди.
VІ. Доберіть синоніми до
слів: притаманний, цуратися, мальовничі. Уведіть
одно зі слів у речення. Виконайте синтаксичний розбір.
VІІ. Запишіть числівники
словами, узгодивши з тими, що в дужках.
1000 (століття), 8 (засіб), 11 (учень),
(степ), 500 (грам),
15 (знаряддя), 7 (горобцями), 60 (роки).
VІІІ. Складіть і запишіть
діалог школяра зі студентом медичного університету про користь чи шкоду
інтернету.
Комментариев нет:
Отправить комментарий