І. Складіть і запишіть роздум «Чи можна з людини зробити що завгодно,
підійшовши до неї зі слабкого боку?”
Сформулюйте тезу,
наведіть два-три переконливі докази, які найкраще аргументуватимуть ваші
міркування. Проілюструйте ваші думки посиланнями на приклади з художньої
літератури (укажіть проблему, порушену письменником, назву твору, назвіть
художній образ, який допомагає розкрити проблему, наведіть цитату із твору
тощо), історичні факти або випадки з життя. Не переказуйте зміст, не давайте
повної характеристики образів. Сформулюйте висновки.
ІІ. Чітко й лаконічно дайте
відповідь на запитання.
1. Який вплив у кінці ХVІІІ століття мали заходи уряду
на розвиток національної науки, літератури, театру?
2. Доведіть або спростуйте думку «Не розум від книг, а книги від
розуму створилися» (Григорій Сковорода).
ІІІ. Дайте визначення.
Етимологія – це ...
ІV. Проаналізуйте поетичний
твір.
* * *
Щороку бачу: навесні, у травні,
приносять люди фарбу і струмент.
Хтось лагодить парканчики несправні,
або, на сірий ставши постамент,
фарбує жінка пам’ятник солдату,
у срібну фарбу щіточку вмоча.
І все цвіте, і хочеться ридати.
Вона тому солдату до плеча.
Вона його фарбує, кам’яного.
Як сива пташка, тулиться до нього.
Стає навшпиньки, по краєчку ходить,
несе ту фарбу, наче й не вага.
Вже так тією щіточкою водить –
мов у нову шинельку одяга (Ліна Костенко).
V. Пригадайте прислів’я і
приказки (2 – 3), у яких уживалися б числівники. Запишіть і провідміняйте 2
числівники разом з іменниками.
VІ. Уставте в слова
пропущені літери. Одно зі слів уведіть у речення. Виконайте синтаксичний
розбір.
Губар...в, Солов...в, Корол...в, Іл...їн, Гал...ч,
Нов...ков, Кал...н...н,
Б...ляєв, Мар...н, Голубов...ч, Карусев...ч,
Ф...доров, Сем...нов.
VІІ. Запишіть декілька
діалектних слів, які характерні саме для вашої місцевості. Поясніть їх значення.
VІІІ. Складіть і запишіть
діалог з однокласником про те, якому опитуванню на уроці кожен із вас надає
перевагу (фронтальному, ланцюжковому, комп’ютерному, чи іншому) і поясніть чому.
Комментариев нет:
Отправить комментарий